violalundberg

Alla inlägg under april 2014

Av Viola Lundberg - 27 april 2014 10:50

Hej! Är ute på altanen och solar:) tänkte att kh skulle bli lite brun men nej det har jag ej blivit:( mamma och pappa är i kyrkan och systrarna sover. ENSAM WOPPIE WOPPIE!! Ska kanske sen och titta lite på kanin grejer mm. Hoppas ni har det bra så hörs vi!!:)

Av Viola Lundberg - 21 april 2014 12:03

Hej! Tipsar värkligen om dom här tre produkterna!!!

Sheer love från Victoria secret
Ska lukta white cotton & pink lily
Köpt i USA.
Finns lite överallt

Sen tipsar jag verkligen om det här läpp balsamet (baby lips)
Återfuktar otroligt
Finns att köpa på H&M för 50 kr
Smak freshing mint tror jag.

Den sista produkten jag tipsar om är......
Aqua kiss i bodylotion från Victoria secret.
Luktar fantastiskt och återfuktar väldigt bra.
Finns att köpa lite var som helst.
Jag köpte den i Stockholm på täbycentrum för 100 kr

Av Viola Lundberg - 20 april 2014 18:31

Här är några bilder jag tog!!

Jag tog mer bilder men det får ni se i ett annat inlägg som kommer ut någon dag denna veckan!! Puss puss!!!

Av Viola Lundberg - 19 april 2014 16:01

Glad påsk allihopa!! Nu är jag hos farmor och farfar och ska äta påsk-lunch. Sen så ska jag gå påsk kärring (man är aldrig för stor) men Elisabet. Sen så får vi lite gäster och vi ska grilla med dom. Och det ska bli jätte mysigt. Hejdå!! Kommentera vad ni ska göra ikväll

Det här har jag på mig idag
Tröja: bikbok
Byxor: Kappahl

Av Viola Lundberg - 15 april 2014 10:32

Hej, är i Stockholm nu. Har shoppat och idag ska vi bada och typ åka till något ställe med teknik. Hejdå!!

Av Viola Lundberg - 8 april 2014 07:58

Hej! I helgen spelade jag potatis cupen!! Det var kul. Nu sitter vi i skolan och väntar på att vår lärare ska släppa in oss!!

Av Viola Lundberg - 2 april 2014 07:18

Hej! Eller godmorgon är det för mig.idag ska jag vara med tindra, men först så ska vi till kyrkan och öva på lite repliker inför en musikal.och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra hemma hos mig. Hejdå

Gammal bild haha:)

Presentation


Hej! det är jag som är viola!
jag är en glad 12 åring som älskar att dansa och sjunga

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards