violalundberg

Alla inlägg under mars 2013

Av Viola Lundberg - 25 mars 2013 19:27

Hej!! Idag har jag varit i skolan (som vanligt)
Jag her mest spelat fotboll på handbollsplan idag med mina flummizzar!!! (Bästisar)
Men äntligen är jag frisk nu men jag var i skolan några dagar förra veckan också.
Men iallafall NU är det en HELT vanlig kväll.
Nu kom pappa ner i vardagsrummet och frågade om jag ville ha en yoghurt. Jag svarade: jaa.
OKI DET KANSKE INTE VAR SÅ INTRESSANT MEN JAG VILLE HA NÅGOT OCH SKRIVA OM.

Hejdååå!!!!!!! // viola

Av Viola Lundberg - 16 mars 2013 16:09

Hej!! Jag har nästan varit sjuk hela veckan. Jag har haft feber och haft ont i halsen och varit förkyld. Det är värkligen jätte jobbigt. Ok så vill jag bara säga förra veckan så var jag på svenska balett skolan i Göteborg och gjorde prov för att komma in på skolan. Det gick jätte bra men sista provet då gick jag inte vidare längre så jag var jätte nära på att komma in på skolan. Jag grät nästan hela vägen hem till alingsås i bilen.ni ska bara veta hur jag kände mig. Nu sitter jag och spelar minecraft på ipaden. Hejdåå!!!!

Av Viola Lundberg - 3 mars 2013 10:57

Tyvärr gick det inte att ladda upp en video.
Men ni kanske har några förslag kommentera då.
Pözz pözz!! /viola???skicka sms också på kik,Skype,instagram,videofyme,snapchat,eller viber


Namn på kik: violen123
Namn på Skype: violen123
Namn på instagram: lundbergvl
Namn på videofyme:viola
Namn på snapchat:violalundberg
Namn på viber: viola

Puss och kram / viola??????

Hej

Av Viola Lundberg - 3 mars 2013 10:02

Inatt sovde jag hos ayat min kompis. Vi hade jätte kul.?puss puss!!!!!ps! Jag försöker ladda upp en video ???

Presentation


Hej! det är jag som är viola!
jag är en glad 12 åring som älskar att dansa och sjunga

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards