violalundberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Viola Lundberg - 24 oktober 2012 15:57

hej! 

idag så ska jag se på en film med min syster Elsa.

den heter draktränaren.

och idag så har jag varit i skolan och haft matte och skolkör och syslöjd.

och min syster och jag har tagit godis i smyg till filmen som vi ska se.  

 

ps! lova att inte säga något till mina föräldrar.  

 

hej då vi ses

Av Viola Lundberg - 21 oktober 2012 19:19

Ååå! 

Helgen är slut nu och det är tråkigt.

nya dagar och ny vecka härliga saker händer då och då. 

men! det tråkigaste är! att plugget är här igen.



bb!

KRAM FRÅN VL!

Av Viola Lundberg - 21 oktober 2012 18:49

Hej!

Äntligen helg!

i fredags var jag på konsert i en kyrka.

Men den var inte så bra. det var typ bara melodi på den konsären.

Och i lördags så var jag på basar i stockslyckekyrkan.

När jag kom hem såg jag att jag hade köpt massor av godis.

Jag hade köpt 2 böcker som heter tjejsnack och den andra heter tvillingarna och DRÖMROLLEN.

Det var kul tyckte jag.

Och idag så sjöng jag i en kyrka med en kör jag går i.

  

 Ps! om ni INTE vet vad en basar är så är det en BIG kyrk marknad.

och det har varit ganska mycket kyrka i helgen.

bye+bye= förkortning bb!

 

bye bye bb!

 

 

Av Viola Lundberg - 17 oktober 2012 17:42

hej!


 jag vill gärna också veta vad ni önskar er i julklapp!  


det kan vara lite intressant  


 bye bye!


ps! jag önskar mig en kanin eller hamster eller marsvin  


men jag kommer nog inte få någon men vill otroligt mycket ha en.

ni kanske kan hjälpa dem som känner mig.


 bye bye!

Av Viola Lundberg - 17 oktober 2012 17:21


hej igen! jag glömmde att skriva det här.


 ett förslag!

 skriv till andra att de ska besöka min blogg.

 tillexempel på facebook eller twitter.



 please!!!!!!!!!!



bye bye!





ps! följ min blogg också!!  








Av Viola Lundberg - 16 oktober 2012 19:25

hej!

jag leker med min systers webcam.   


   


BYE BYE!

Av Viola Lundberg - 16 oktober 2012 17:35

Hej!

Idag har jag varit i skolan och så har jag varit på min show jazz!  

Vi har dansat  bollywood. och så dansade vi till I LIKE TO MOVE IT.

Den är bra.

hör av er!

från eran bästa bloggare  

Av Viola Lundberg - 15 oktober 2012 19:25

hej!

 jag vill gärna veta vilka favorit artister ni har.

så kan ni skicka en komentar till mig om det.

    please!  


                                    

           mina favorit artister är michael  jackson  och carly rae jepsen och justin bieber.                                      

Presentation


Hej! det är jag som är viola!
jag är en glad 12 åring som älskar att dansa och sjunga

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards